Ben ik hele avond aan het klooien,
en kom ik op youtube en typ daar bibliotheken in.
En tot grote info van bieb waterland die daar lekker bezig zijn met twitter en het nut er van!!!!!
Als je der ff heen gaat.
En ook een bieb die verhuist maar klanten die dan mee helpen dat is dus een gezellige boel .
Zou het mogelijk zijn dat er in de vestigingen onderling een twitter middag gehouden wordt, en een blog pagina voor de klanten komt die er wat op zetten-bv.- wat ze willen kwaliteit van de boeken - films - wij spellen - vinden of andere ideeen hebben .
Zo laat je de klant mee beslissen wat er kom meer vraag en aanbod???
Of er klant vriedelijk behandeld boeken die besteld zijn binnen een week er ook zijn .
En waar ze info over willen hebben - wat voor lezingen of voorstellingen ,
deze dan van tevoren betalen niet bij de voor deur,wordt dan zeker hoeveel er komen.
Nou dit zijn wat ideeen blaadje te klein wordt ook telang dradig.
Foto's nog niet gelukt.
BLOG ZE MET VEEL PLEZIER.
Nou lemina, je hebt al aardig wat ideeën opgedaan! Maar wat bedoel je precies met de twittermiddag in de vestigingen? Dat alle vestigingen onderling gaan twitteren?
BeantwoordenVerwijderen